Łączna liczba wyświetleń

Posty TOP na blogu

Wywiady z Użytkownikami Fellow zakażonymi wirusem HIV

tekst alternatywny

48. Sylwetka użytkownika Fellow

Witaj Czytelniku i Użytkowniku Fellow.

Sylwetka Użytkownika Fellow!
4 lipiec 2018 r.


Sylwetka użytkownika fellow





1.  Wiek
        => Najczęściej użytkownik fellow ma 28 lat. Średnio użytkownik fellow ma 30 lat. 50% użytkowników ma nie więcej niż 29 lat i 50% użytkowników ma nie mniej niż 28 lat.
2.  Piramida demograficzna użytkowników fellow jest niezgodna. 

      => Użytkownik fellow lubi się odmłodzić o kilka lat ustawiając błędnie swoją datę urodzin. Dotyczy wyżu demograficznego tj. użytkowników w wieku 32-41 lat.
3.  Użytkownicy fellow wg województw
        => Najczęściej użytkownik fellow pochodzi z mazowieckiego 17%.
4.  Wzrost
    => Najczęściej użytkownik fellow ma 180 cm wzrostu. Średni wzrost użytkownika fellow wynosi 179,8 cm.
5.  Waga
        => Najczęściej użytkownik fellow waży 70 kg. 
6.  Budowa ciała
    => Najczęściej użytkownik fellow deklaruje, że jego budowa ciała jest normalna.  
7.  Długość włosów
        => Najczęściej użytkownik fellow ma włosy krótkie. 
8.  Kolor włosów
        => Najczęściej użytkownik fellow ma włosy koloru brąz lub blond.
9.  Kolor oczu
        => Najczęściej użytkownik fellow ma oczy niebieskie.
10.  Owłosienie ciała
        => Najczęściej użytkownik fellow ma owłosienie małe lub średnie.
11.  Tatuaż
        => Najczęściej użytkownik fellow nie ma tatuaży.
12.  Kolczyki
        => Najczęściej użytkownik fellow nie ma kolczyków.
13.  Wykształcenie
       => Co czwarty użytkownik fellow ma wykształcenie wyższe, ale co drugi nie uzupełnia swojego wykształcenia na profilu.
14.  Zainteresowania i rozrywka
     => Najczęściej użytkownik fellow słucha muzyki i ogląda filmy, a także korzysta z Internetu. Najbardziej ulubioną rozrywką użytkownika fellow jest pójście do kina, podróże te bliskie i te dalekie, a w trakcie odpoczynku czyta książki (literaturę) i imprezuje.
15.  Muzyka
       => Najczęściej słuchaną przez użytkowników fellow muzyką jest muzyka z gatunku Pop, Rock, Dance i Klubowa.   
16.  Sport
        => Najczęściej użytkownicy fellow jeżdżą rowerem, pływają i biegają. 
17.  Film
     => Ulubionym rodzajem filmu użytkowników fellow jest komedia, horror i dokumentalny.  
18.  Orientacja
     => Co trzeci użytkowników jest orientacji homo z tym, że prawie połowa użytkowników nie określa swojej orientacji na profilu. 
19.  Stan       
       => Połowa użytkowników określa swój stan jako wolny z tym, że co trzeci nie określa swojego stanu na profilu.
20.  Rola w seksie
       => Co trzeci użytkownik  określa swoją rolę w seksie jako uniwersalną z tym, że również co trzeci jej nie określa na profilu.  
21.  Bezpieczny seks
       => Połowa użytkowników fellow określa swój seks za bezpieczny z tym, że co trzeci nie określa na profilu jaki jest jego seks. 14 użytkowników na 100 zawsze będzie z Tobą dyskutować o bezpiecznym seksie dając jako temat do rozmów.
22.  Seks, erotyka, fetysz
       => Najczęściej użytkownicy fellow lubią się wzajemnie masturbować, a także przeprowadzać masturbację sami. Ciekawe czemu tak mało osób (co trzeci) deklaruje, że to lubi skoro robi to każdy mężczyzna już od najmłodszych lat.
Podczas seksu lubią delikatnie lub ostrą jazdą. 

Tradycyjny sposób musi być romantyczny najlepiej po ciemku z francuską miłością i kompleksowymi masażami erotycznymi.
Bywa tak, że uprawiają seks grupowy możliwe, że w dziwnych miejscach będąc wtedy uległym z przewagą dominacji partnera.  Wtedy też mogą sobie poeksperymentować.
23.  Czy użytkownicy fellow palą papierosy?
      => Połowa użytkowników deklaruje, że nie pali papierosów. Panowie to taka moda na niepalenie? 
Uff, można odetchnąć świeżym powietrzem tutaj.
2 użytkowników na 5 deklaruje na swoim profilu, że pali papierosy. Zdarza mu się palić często, okazjonalnie lub bardzo rzadko.
24.  Czy użytkownicy fellow piją alkohol?
     => 79 na 100 użytkowników deklaruje, że pije alkohol okazjonalnie lub bardzo rzadko.
16 użytkowników na 100 jest abstynentami i nie pije alkoholu, za to 4 na 100 pije często.
25.  Czego szukają użytkownicy fellow?
   => Priorytetem poszukiwań co drugiego użytkownika fellow jest luźna znajomość z domieszką seksu i przyjaźni w doborowym towarzystwie.
26.  
Masz swoje spostrzeżenia odnośnie użytkowników fellow? Prześlij prywatnego maila a po zaakceptowaniu może opublikuję na moim blogu.
Jakie są Wasze opinie o użytkownikach fellow? SPRAWDŹ
27.  
Wasze opinie o blogu SPRAWDŹ
28.  
Co trzeci profil posiada zdjęcie główne.





Profile najczęście klikalne przez Was w ciągu 24h od aktywacji konta. Ponad 2 tys. odsłon profilu.
Sylwetka:
- atletyczna lub muskularna
Zdjęcie główne:
- bez ubrania w samych bokserkach z widoczną całą sylwetką, najczęściej z/bez widocznej twarzy z sylwetką atletyczną lub muskularną;
- z widoczną sympatyczną twarzą i cały ubrany lub ubrany  podkoszulek ze spodniami z sylwetką atletyczną lub muskularną 
- męski wygląd z dowolną sylwetką bez nadwagi z widocznym zarostem na twarzy.

Ponadto:
- wiek nie ma znaczenia, jednak najwięcej kliknięć dla osób w wieku 18-25 lat;
- użycie w nazwie profilu słowa sport, muscle i inne sportowe;
- wysokiej jakości zdjęcie główne;
- zdjęcie główne zmysłowe;
- profile te zawierają opis "O mnie" najczęściej jednozdaniowy lub składający się 3-5 wyrazów. Wielkim dodatkowym atutem jest dłuższy opis.


 


Należy dodać:

1. Użytkownicy usuwają i zakładają ponownie konta tylko po, żeby być w opcji "dzisiaj tutaj jestem nowy", a także otrzymywać zdecydowanie więcej wiadomości niż, gdyby mieli konto jak dotychczas. Po prostu taki podryw "na świeżego". Bez zdjęcia profilowego ani rusz. Poza tym dla portalu daje to ruch i utrwala użytkownikom, że cały czas zakładane są nowe konta.


2. Co niektórzy dodają zdjęcia kopiowane z sieci, a większość prezentuje sylwetki w samych bokserkach lub spodniach z widoczną klatą i sześciopakiem na brzuchu, i ustawiają jako profilowe. Wtedy też dowartościowują użytkownika komentarzami typu:
- ciacho, extra ciałko, mega ciałko,
- sexy, mniam, boski,
- przystojniak,
- super facet,
- fajny, ale fajny,
- śliczny, etc.
Zatem wszystkie możliwe przymiotniki. Jednak to świadczy o użytkownikach jakie jest ich zachowanie. Wystarczy, że zobaczą takie zdjęcie, a już ślinią się na ten widok. Jednak, żeby na "wabiki" też tak się ślinić.

Można spotkać też profile, które mają po kilka tysięcy komentarzy. To zbieracze komentarzy.  Niektórzy wręcz się proszą o komentarze w formie:
- jeśli wchodzisz na mój profil, to zostaw jakiś ślad,
Miło Panowie, że dbacie o swój wygląd, ciało, poprzez treningi i różne formy aktywności.  


3. Kolejna moja obserwacja, to profile, które po założeniu w ciągu 24 h generują ponad 2 tysiące wyświetleń - opisałem powyżej (profile najbardziej klikalne). Po kilku miesiącach obserwacji znalazłem zależność.  Jaki trzeba mieć profil, żeby wygenerować w ciągu 24 h ponad 2 tysiące odsłon? Jeden z wniosków jest taki, że te profile po kilku dniach lub tygodniu są usuwane. Druga zależność to profile, które w ciągu 24 h generują mniej niż 100 wyświetleń. Nie spełniają opisanych warunków powyżej lub nie posiadają zdjęcia głównego. 


4. Kolejna opcja na zwiększenie ilości odwiedzin naszego profilu, to zamiana lokalizacji lub wpisanie do 5-6 miast w profilu (bo tyle znaków jest możliwe do wpisania).  Tutaj wracamy do punktu 1, z tym, że wtedy otrzymujemy mniej wiadomości bo już nie jesteśmy „nowymi”. Poza tym nie rozczarujmy się bo otrzymamy często odpowiedź „szkoda, bo daleko…”
Z wpisaniem kilku miast w profilu wiąże się to, że będziemy otrzymywać wiadomości z pytaniem - "Jesteś w...? Skąd jesteś? Gdzie jesteś?". Na które po odpowiedzi otrzymujemy kolejne wiadomości z pytaniem - "To czemu masz wpisane to/tyle miasto?"
Niektórzy użytkownicy wpisują [ ] przy każdym mieście i odpowiednio zaznaczają [x] w jakim mieście się znajdują. 


5. Każdy powrót i zamiana lokalizacji powoduje, że otrzymujemy sporo wiadomość z emotikonami lub wiadomościami typu:
- moje hasło to xxx, a twoje?
- chcesz się poznać?
- spotkanie?
- sex, seks?
Wtedy mamy wiele propozycji spotkań w różnych wariantach.  Jakże wielkie zdziwienie jest, gdy odpisuję użytkownikom, że nie bywam w ich rejonach. Od razu otrzymuję odpowiedź: To po co masz wpisane to miasto, bywasz w tych rejonach, kiedy będziesz? Oczywiście wiadomość emotikoną się kończy. Koniec pisania.


6. Jeśli już staniemy się tymi zwykłymi użytkownikami, to wystarczy, że zmienimy sobie zdjęcie profilowe, a wtedy ponownie będzie generowany zwiększony ruch odwiedzin naszego profilu. Z tym, że wtedy mamy dwie opcje: 
- jesteśmy tak samo atrakcyjni dla kogoś,
- stajemy się bardziej atrakcyjni i przez to osoba odwiedzająca skusi się, żeby do nas napisać. 


7. Wśród tych tysięcy odwiedzin czekamy na taką osobę, która zostanie z nami na dłużej. Wtedy też tworzy się wzajemna pozytywna relacja i ciekawa znajomość. Oczywiście jest to bardzo rzadko. Dlatego też trudno kogoś poznać, żeby ta osoba od nas nie oczekiwała relacji typu:
- układ, 
- daj mi to czego ja chcę, pragnę,
- zakochaj się we mnie,

- szukam kumpla...

8. Użytkownicy w odpowiedni sposób zagadują, pytając się:
- co słychać?
- jak tam?
- co tam?
- jak Ci mija dzień, wieczór?
- siemka, cześć, hej, etc.
- kogo szukasz?
-  wysyłają emotikonę i po otrzymaniu zwrotnie emotikony przystępują dalej do pisania z myślą, że ten ktoś też się nim zainteresował.
Co za tym idzie napiszą kilka wiadomość, aż w końcu nie wytrzymują i chcą, żeby podać im hasło. Tylko po to, żeby zobaczyć twarz z ciekawości. Bezpośredni użytkownicy od razu przesyłają hasło i czekają na to, żeby im podać. Oczywiście ich galeria najczęściej jest okrojona do 2-5 zdjęć, a najczęściej to 1 i jeszcze z hasłem. Niektórzy posiadają 15 zdjęć. Ich galeria nie jest proporcjonalna, a i tak chcą hasło bo ciekawość jest od nich silniejsza. Nieważne ile zdjęć dodasz do galerii publicznej 1-50 bez twarzy i tak będą chcieli hasło, żeby zobaczyć twarz bo:
- ale buźka robi swoje,

- pokażesz się?
-
ja z jeźdźcem bez głowy nie konwersuje.
Bywa, że reakcja jest taka - użytkownik blokuje dostęp do swojego profilu lub po prostu przestaje pisać. Tylko nieliczni prowadzą konwersację mailową dalej.

9. W profilu nie mam zaznaczone w celu opcji seks, również napisałem, że nie szukam tylko do seksu. Ofert seksu miesięcznie otrzymuję od 50 - 90, w tych graniach, w tym co dziesiąta za kasę z propozycją od młodszych osób. Zastanawia mnie fakt, że to niezaznaczenie i napisanie, że nie spotykam się tylko na seks działa odwrotnie? Nie jest wyznacznikiem, że takich ofert nie będziemy otrzymywać. Nie wiem, być może z takimi chcą się spotkać. To tylko 50-90 propozycji seksu miesięcznie w moim profilu. Poza tym użytkownicy tak zagadują pisząc (uwaga, nie poprawiam błędów):
- "no, ciekawe badania gejologiczne prowadzisz gdybyś był w niedz w siedlach, chętnie posłucham o wynikach".
- "Zainteresowałes mnie".
- "
fajne cialko".
-
"co tam kryjesz pod haslem ?moje 0000 moze spotkanie".
- Tak, a co proponujesz? "Wpierw cie zobaczyc jak mi przypadniesz do gustu to moze ci pokarze siedlce".
- "Bo dzis mialem chec a moze masz kupla co by die zemno spotkał".
- "Za duzo czytania wolalbym na zywo uslyszec xd".
- W jakim znaczeniu to spotkanie? "Spotkaj się a zobaczysz".  
-  "a jaka masz ankiete? i jakie wnioskiz ankiet".
- "kogo woglole szukasz, spoko, pasuje jakos do tego co masz napisane, podasz haslo".
-  "szkoda że nie będziemy mogli się spotkać nigdy"
- "Wyczrpujacy opis no ale nie mieszcze sie w twoich ktyteriach".
- "Wydaje mi się żeś przystojny facet ale na pewno masz fantastyczny uśmiech bo widać go na jednym zdjęciu".
- "nie uśmiechaj sie tak do mnie, a bo kusisz".
- "No tak śmiem twierdzić ze obecne fotki narobily mi apetytu a chyba coś tam jest"
- "Chętnie bym possal... Znaczy poznal"
- "
Hej super elegancik"
-
"Co powiesz na zapoznanie sie? Szukamy do znajomosci, kumpelstwa lub sexu. Nasze haslo edc Prosimy o Twoje..."
- "
Hej, Chcesz sie poznac? Mogę ci zrobic loda?"
- "witam! chce poznać czekam na wiadomość tu michał h zamek podaj swoje czekam"
- "witaj czy chciałbyś się poznać by zobaczyć jaką osobą jesteś, poznać twój charakte typ człowieka, poznać twoje słabe i mocne strony, zaprzyjaźnić się i może jak bedię mięta cos dalej"
- "Hej boski! podrzućwiczenia haselko proszę"
 - "może chcesz sie przylaczyc do wyjazdu w góry?"
- "Witaj facecie lub doktorancie... Powiem ci, ze Twój profil jest tak ciekawy z treścimi....tyle nie wiem co mam powiedzieć"



10. Konwersacje/dyskusje mailowe możemy podzielić na:
a) Wymiana hasłami - moje hasło to xxx, a Twoje?
b) Umawianie się tylko na seks.
c) Krótka konwersacja/dyskusja ograniczająca się do kilku wiadomości w celu zainteresowania swoją osobą poprzez:
- wysłanie emotikony,
- zapytania jak mija czas?
- co u Ciebie?
- pokażesz się?
- wymiana hasłami?
- jak tam?
- co tam?
- :*
- etc.

d)  Krótka konwersacja/dyskusja jednodniowa, to już bardziej szczegółowa. Można się dowiedzieć:
- o użytkowniku,
- jego zainteresowaniach,
- czym się zajmuje na co dzień. 

Bywa, że taka konwersacja/dyskusja przechodzi w kilkudniową lub od momentu podania hasła zostaje przerwana. Jeśli tylko komuś się nie spodobamy, to konwersacja przestanie być utrzymywana. 
e) Konwersacja/dyskusja kilkudniowa, to jeśli tylko etap hasła ma się za sobą lub utrzymany jest kontakt w celu otrzymania hasła. Wtedy też użytkownicy:
- życzą sobie codziennie miłego dnia,
- przesyłają pozdrowienia,
- co jakiś czas wymieniają się informacjami co porabiają, 
- poznają się bardziej.

Jeśli etap hasła  mamy już za sobą lub też nie, a wymiana była po obu stronach z pozytywnym odbiorem, to taka konwersacja kilkudniowa przechodzi w znajomość internetową (wirtualną). Niektóre z tych znajomości stają się znajomościami realnymi, a użytkownicy są dla siebie kolegami, przyjaciółmi, znajomymi, dobrymi kumplami, partnerami. Jeśli nadal nie ma wymiany hasłami, to bardziej zniechęca do konwersacji/dyskusji dalej, jednak nieliczni przechodzą ten etap. Po prostu nie patrzą przez pryzmat tylko i wyłącznie wyglądu tj. twarzy. Starają się poznać użytkownika, a wtedy też po jakimś czasie decyzja o wymianie hasła będzie dojrzała, a relacja długotrwała. 

2 komentarze:

  1. dobra analiza ciekawe to ...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe zestawienie wraz z prawidłowo wyciągniętymi wnioskami.

    Cały post staje się jeszcze ciekawszy, kiedy możemy w nim znaleźć opis dotyczący samych nas :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest moderowany przez autora bloga Karol Carl.
Możesz dodawać komentarze jako Anonimowy.